Ruta Almera
Dijous 12 desembre 2019
El centre d’Estudis Vilassarencs us ofereix la possibilitat de conèixer les principals institucions de foment del coneixement científic i humanístic del tombant del segle XIX i XX en les quals el Dr. Jaume Almera Comas hi va tenir especial relació tant a nivell científic com religiós.
En aquesta primera visita de la Ruta Almera coneixerem:
Reial Acadèmia de Ciències i Arts de Barcelona
https://www.sternalia.com/ca/visita-guaida-a-la-racab.html
Biblioteca Balmesiana
https://www.sternalia.com/ca/visita-guiada-palau-de-la-balmesiana.html
Observatori Fabra
https://www.sternalia.com/ca/visites-guiades-observatori-fabra.html
A cada un d’aquests espais tan singulars ens explicaran la història de l’eclosió del coneixement modern al nostre país i quines persones el van recolzar. Al marge de la seva significació històrica les institucions que visitarem són tres joies del nostre patrimoni cultural que ens deixaran ben sorpresos. Vilassar de Mar, a través de Jaume Almera, és part d’aquesta apassionat història. Si ens voleu acompanyar, ens trobarem el dia 12 de desembre a les 10.00 al davant de l’Escola del Mar de Vilassar (Av. Lluís Companys).
Preu del transport en autocar, les 3 visites guiades i dinar (restaurant La Lluna, C/ Santa Anna 20 – amb diferents opcions, beguda i cafès inclosos): 57,00€
Itinerari:
10:00 Sortida amb autocar des del davant de l’Escola del Mar de Vilassar (Av. Lluís Companys).
-Visita Reial Acadèmia de les Ciències i les arts.
-Visita Biblioteca Balmesiana.
-Dinar
-Visita de l’observatori Fabra a Collserola
17:30 Sortida de Collserola per anar a Vilassar de Mar.
Reserveu la vostra plaça fent el pagament al compte:
ES72 0081 0020 1700 0143 1350 i confirmant-lo amb un mail a info@cevilassarencs.org
Si voleu més detalls podeu trucar al 649377659 (Eulàlia)
Organitza:
Amb la Col·laboració de: